Bramka IP

acoGO! PRO-A-IP DIN Bramka IP, do domofonu w systemie PRO-A lub PRO

Bramka IP

acoGO! PRO-A-IP DIN Bramka IP, do domofonu w systemie PRO-A lub PRO

Index

acoGO! PRO-A-IP DIN

Opis

Bramka IP do domofonu w systemie PRO-A lub PRO z możliwością prowadzenia rozmowy przez smartfon lub zwykły telefon, otwierania drzwi, sterowania drugiej bramy (lub inną automatyką domową)

Wykonanie

Obudowa z tworzywa ABS

Dostępne kolory

Biały

Sposób montażu

Szyna DIN lub natynkowo

Wymiary

4 moduły DIN (71x91x59)

Typ instalacji

Cyfrowy system PRO-A: LINE+ i zasilanie lub Cyfrowy system PRO: skrętka cat. 5e lub 6

Zasilanie

15V DC / 500mA

Pobór mocy w trybie czuwania

~ 2,5W

Wejścia

3 x złącza śrubowe (podłączenie magistrali systemu PRO):
– podłączenie sygnału audio: u201eLINEu201d
– podłączenie zasilania: u201e+DCu201d i u201e-DCu201d
1 x złącze RJ45:
– podłączenie magistrali systemu PRO
1 x złącze RJ45:
– podłączenie sieci komputerowej LAN

Wyjścia

Brak

Cechy

Dzięki możliwości odebrania rozmowy domofonowej na smartfonie lub zwykłym telefonie, można:
– zdalnie odbierać domofon i prowadzić rozmowę
– zdalnie otwierać drzwi (poprzez aplikację na smartfonie lub klawiaturę numeryczną zwykłego telefonu)
– zdalnego sterowania automatyką domową np. otwieranie bramy, szlabanu, rolet, sterowanie oświetleniem (poprzez aplikację na smartfonie lub klawiaturę numeryczną zwykłego telefonu)
– obudowa na szynę DIN z możliwością montażu natynkowego bez szyny DIN
– może pełnić rolę odbiornika (możliwość pracy samoczynnej, bez klasycznego odbiornika domofonowego)
– możliwość pracy równoległej (na tym samym adresie co klasyczny odbiornik domofonowy
– obsługuje rozmowę audio,- obsługuje otwieranie drzwi
– obsługuje automatykę domową (przycisk funkcyjny) np. otwieranie bramy, szlabanu, rolet, sterowanie oświetleniem lub innym urządzeniem zewnętrznym (wymagany dodatkowy moduł PRO-I/O-60)
– działa przez Internet
– podłączenie do Internetu poprzez złącze Ethernet
– czysty, pozbawiony zakłóceń dźwięk
– pełna prywatność połączenia
– intuicyjna i komfortowa obsługa
– prosta konfiguracja
– współpracuje z aplikacją mobilną acoGO! zainstalowaną na smartfonie, dostępną w sklepie Play (Android)
– współpracuje z zewnętrznym serwerem SIP
– w przypadku używania serwera SIP istnieje możliwość dzwonienia na zwykłe numery telefonów (komórkowe, stacjonarne, niezależnie od rodzaju posiadanego aparatu telefonicznego). W tym przypadku należy skorzystać z zewnętrznego operatora usług VoIP, który dostarczy dostęp do serwera SIP i umożliwia dzwonienie na zwykłe numery telefonów (usługi tego typu są niezależne od ACO iu00a0należy je zorganizować we własnym zakresie.
– w przypadku używania serwera SIP otwieranie drzwi odbywa się naciskając cyfrę 1 na klawiaturze numerycznej telefonu

au00a0sterowanie automatyki domowej naciskając cyfrę 2 (wymagane wybieranie tonowe)
– funkcja głośnomówiąca (dot. aplikacji mobilnej acoGO!)
– regulacja głośności dzwonienia/rozmowy (dot. aplik mobilnej acoGO! Lub ustawień telefonu)
– obsługuje adres dzwonienia z puli dostępnych w systemie: 1023 adresów
– może reagować na każdy adres dzwonienia (po ustawieniu adresu u201d0u201d)
– w przypadku korzystania z aplikacji mobilnej acoGO! bezpłatna możliwość podłączenia do dwóch telefonów (dla trzech i czterech uruchomiona w późniejszym czasie odpłatna usługa)
– w przypadku używania serwera SIP istnieje możliwość podania do 4 numerów telefonów lub do 4 nazw użytkowników serwera SIP na które ma się odbyć dzwonienie
– zarządzanie ustawieniami urządzenia poprzez przeglądarkę www (zarówno przez PC jak i mobilną)
– możliwość aktualizacji oprogramowania (firmware / software)
– możliwość ustawienia czasu, po jakim bramka ma zacząć dzwonić na smartfon
– możliwość ustawienia czasu, po jakim kolejno mają dzwonić dodane smartfony
– możliwość ustawienia czasu rozmowy przez bramkę
– indywidualny numer każdego urządzenia: DevID
– kompatybilny ze wszystkimi cyfrowymi urządzeniami z grupy PRO (Familio/Como/PRO-A)