Bramka IP

acoGO! P-IP WiFi Bramka SIP do systemu domofonowego P lub PV, z możliwością przekierowania rozmowy na dowolny telefon (wersja audio)

Bramka IP

acoGO! P-IP WiFi Bramka SIP do systemu domofonowego P lub PV, z możliwością przekierowania rozmowy na dowolny telefon (wersja audio)

Poznaj acoGo!

Bramka SIP, z wbudowanym Wi-Fi, do domofonu w systemie P/PV, z możliwością prowadzenia rozmowy Audio przez dowolny telefon, otwierania drzwi, sterowania drugiej bramy (lub inną automatyką domową). Wersja SIP – umożliwia dzwonienie kolejno na 4 nr telefonu, wymagany zewnętrzny operator VoIP, np. www.fcn.pl

acoGO! WiFi może pełnić rolę odbiornika domofonowego.

Więcej na: www.acogo.pl

Index

acoGO! P-IP WiFi

Opis

Bramka SIP do systemu domofonowego P lub PV z wbudowanym WiFi

Wykonanie

Obudowa z tworzywa ABS

Dostępne kolory

Biały

Odkładanie słuchawki

Brak

Wyświetlacz

Brak

Sposób montażu

Natynkowy

Wymiary (mm)

82 x 122,5 x 34

Typ instalacji

Cyfrowy system P, audio : 2 żyłowy + zasilanie
Cyfrowy system PV: skrętka cat. 5e lub 6, lub 4 żyły

Zasilanie

15V DC / 500mA

Pobór mocy w trybie czuwania

~ 3W

Wejścia

6 x złącza śrubowe (podłączenie magistrali systemu P lub PV:)
– podłączenie sygnału audio: „LINE+” i „LINE-”
– podłączenie zasilania: „+DC” i „-DC”
1 x złączę RJ45:
– podłączenie magistrali systemu P lub PV
1 x złączę RJ45 (Ethernet):
– podłączenie sieci komputerowej LAN

Wyjścia

6 x złącza śrubowe (podłączenie magistrali systemu P lub PV:)
– podłączenie sygnału audio: „LINE+” i „LINE-”
– podłączenie zasilania: „+DC” i „-DC”
1 x złączę RJ45:
– podłączenie magistrali systemu P lub PV
1 x złączę RJ45 (Ethernet):
– podłączenie sieci komputerowej LAN

Wyjścia

1 x złącza śrubowe:
– podłączenie odbiornika pasywnego (INS-UP/UP720B/M/BX)

Cechy

– współpracuje z serwerem SIP w lokalnej sieci LAN (np.centrala telefoniczna) lub z zewnętrznym dostawcą usług VoIP (np.www.fcn.pl) –
wymagany dostęp do Internetu
– możliwość dzwonienia na zwykłe numery telefonów (komórkowe, stacjonarne, niezależnie od rodzaju posiadanego aparatu telefonicznego). W tym przypadku należy skorzystać z zewnętrznego operatora usług VoIP, który dostarczy dostęp do serwera SIP z możliwością dzwonienia na normalne nr telefonu (usługi tego typu są niezależne od Aco i należy je zorganizować we własnym zakresie).
– możliwość podania do 4 numerów telefonów (lub do 4 nazw użytkowników serwera SIP) na które ma się odbyć dzwonienie
– dzwonienie odbywa się kolejno na każdy z 4 numerów
– możliwość ustawienia czasu, po jakim bramka ma zacząć dzwonić
– możliwość ustawienia czasu, po jakim kolejno mają dzwonić dodane 4 nr telefonów
– możliwość ustawienia czasu rozmowy
– przekierowuje funkcje odbiornika domofonowego na telefon komórkowy lub stacjonarny umożliwiając m.in..:
– rozmowę audio: czysty, pozbawiony zakłóceń dźwięk
– pełną prywatność połączenia (po odebraniu rozmowy na telefonie odbiornik domofonowy jest rozłączany – i na odwrót)
– intuicyjną i komfortową obsługę
– tryb głośno mówiący lub jak klasyczna rozmowa telefoniczna
– regulacja głośności dzwonienia/rozmowy
– otwieranie drzwi (podczas rozmowy) – naciskając cyfrę 1 na klawiaturze numerycznej telefonu (wymagane wybieranie tonowe)
– sterowanie urządzeniami dodatkowymi (podczas rozmowy), np. drugą bramą, szlabanem, oświetleniem, roletami lub inną automatyką domową (wyjścia przekaźnikowego F2)* – naciskając cyfrę 2 na klawiaturze numerycznej telefonu (wymagane
wybieranie tonowe)
– elegancka obudowa, którą można zamontować obok klasycznego odbiornika domofonowego (montaż natynkowy)
– może być zamontowane zamiast odbiornika (możliwość pracy samoczynnej, bez klasycznego odbiornika domofonowego)
– możliwość pracy równoległej (na tym samym adresie co klasyczny odbiornik domofonowy: zarówno pasywny jak i aktywny)
– możliwość podłączenie w dowolnym miejscu magistrali domofonowej (sposób podłączenia zależy od rodzaju odbiornika)
– podłączenie do sieci LAN: złącze Ethernet (zalecane) lub Wi-Fi
– prosta konfiguracja
– obsługuje adres dzwonienia z puli dostępnych w systemie: 255 adresów
– może reagować na każdy adres dzwonienia (po ustawieniu adresu ”0”)
– obsługa urządzenia poprzez przeglądarkę www (strona konfiguracyjna urządzenia)
– możliwość aktualizacji oprogramowania (firmware / software)
– kompatybilny ze wszystkimi cyfrowymi urządzeniami z grupy CDNP, Inspiro, Familio P./PV
– 3 diody LED informujące o statusie urządzenia
– możliwość zamontowania do puszki Φ 60mm dzięki specjalnym zaczepom
*opcja dostępna w zależności od rodzaju i konfiguracji centrali lub panelu, w niektórych przypadkach wymagany dodatkowy moduł CDN-I/O lub I/O mini

Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością: Na dowolnym telefonie istnieje możliwość:
– zdalnego odbierania domofonu i prowadzenia rozmowy
– zdalnego otwierania drzwi (podczas rozmowy)
– zdalnego sterowania automatyką domową (podczas rozmowy) np. otwieranie drugiej bramy, szlabanu, rolet, sterowanie oświetleniem (wymagana odpowiednia instalacja domofonowa)

Przykłady dedykowanych urządzeń