Dobra centrala domofonowa to taka, która potrafi dopasować się do użytkowników. Co to oznacza? Między innymi to, że dostępna jest w konkretnej wersji językowej. Jeśli masz szczególne wymagania w tym zakresie, prawdopodobnie jesteśmy w stanie im sprostać!
Zapotrzebowanie na różne wersje językowe ciągle rośnie. Zarówno użytkownicy, jak i instalatorzy posługują się wieloma językami, a urządzenia dopasowane do nich pod względem języka znacząco ułatwiają im życie! Wiemy, jak zróżnicowane mogą być Wasze potrzeby w tym zakresie, więc oferujemy urządzenia obsługiwane w językach naszych sąsiadów: ukraińskim, niemieckim, czeskim oraz litewskim.
Wiemy jednak, że wymagania sięgają czasem znacznie dalej. W centralach aco dostępne są również języki: angielski, szwedzki, węgierski oraz włoski. Wszystko po to, by każdy mógł komfortowo korzystać z domofonu!
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, żeby dowiedzieć się więcej o wersjach językowych naszych domofonów: bok@aco.com.pl
Tego nie rób z domofonem! Sprawdź, czego nie lubi Twój domofon
Domofon nie działa – nie dzwoni, nie reaguje, nie spełnia swojej funkcji. Dlaczego? Powodów może być mnóstwo! Być może nie wiesz, jakich działań z domofonami zdecydowanie należy unikać? Sprawdź, jakie są najczęściej popełniane błędy.
Domofon a interkom – czym się różnią?
Domofony we współczesnych budynkach, szczególnie tych wielorodzinnych, to dzisiaj oczywisty element wyposażenia. Interkomy spotykane są nieco rzadziej, ale to nie znaczy, że nie są użyteczne. Czym różni się domofon i interkom? Który lepiej sprawdzi się w Twojej inwestycji?
Rozwiązania aco w praktyce – idealne do domów jednorodzinnych
Designerski wygląd i opis wielu funkcjonalności aco mogą zrobić nie lada wrażenie! Doskonale wiemy jednak, że dla naszych klientów największe znaczenie ma to, jak domofony aco działają w praktyce.